Wednesday, October 22, 2014

Bukan selalu

As'salamualaikum,

Hi again, how are you doin'? Hope you guys doin' fine. Nahh it's 3.44 AM now, but I can't sleep like usual (Insomnia). Hmm what to talk about ya? I don't know, I just feels like I need to write something here. Actually aku baru je lepas bersembang pasal cerita hantu yang jadi kat PMS (Politeknik Muadzam Shah). Cerita kat depa itu ini tak hengat weh dah pukul berapa kut, dorang baru je berlayar ni haa. It was fun when I'm having time to talked to my sisters, at least there's someone wants to listen to what I'm trying to share sincerely. They laughed, A LOT and I'm happy to hear that. Hahahaha bukan selalu dapat balik rumah and sembang macam ni. Bukan selalu dapat cakap-cakap kosong macam ni, since aku dah duduk Pahang ni. I'm just wondering if ada ke orang yang baca apa yang aku tulis ni eh? Hahaha I don't know. But it's okay lah. Tak kisah lah ada orang baca ke tak, at least aku ada jugak tempat nak luahkan perasaan. Al-maklumlah, bestfriend kita jauh. Boyfriend pun kita takdak kan? So ni akan jadi ruang aku bercerita kalau aku ada masa. Yes I'm back after 2 years aku tinggalkan blog aku ni berhabuk. Kalau dulu-dulu suka nak edit ni, edit tu kali not anymore. Aku nak kosong macam ni je, aku nak simple macam ni je. Empty just like my mind & simple just like me. So I'm done for now, chaaaw! 

No comments:

Post a Comment