Wednesday, October 22, 2014

Plain white

Oh hi, Hello welcome back dear self1

As'salamualaikum,

Okay this is a very short post about this plain white blog, it has been a while tak sentuh blog ni adalah dalam 2 tahun jugak aku tak sentuh langsung blog ni sampai nak adjust tu, nak edit ni jadi dah tak tahu nak tekan kemana html dia apa hahaha kalau dulu champion sekarang hampeh tu yang plain white je. Well ya, it looks like I miss to write over here ever since I've been busy with life and college life (Poli life). Em today was October already & I just can't realise how fast the time goes because I feel that I've just finished high school yeasterday. As the time being, alhamdulillah everything's doing fine. Rasa macam dah besar sangat now. Ada kawan yang dah tunang, ada kawan yang dah kahwin & ada kawan yang dah ada few beautiful babies. Like seriously at this age? Wow I felt so excited for them because I want to! (Hehe) Rasa macam tak percaya, semua pun dah busy dengan College/Uni life dan buat kan susah nak berkumpul macam dulu. Yelah, sekarang dah ada commitment masing-masingkan. Aku rasa macam tak percaya yang aku dah semester ke-3 menuntut di POLITEKNIK MUADZAM SHAH (PMS) seriously. All I can say about PMS --HUTAN HUTAN HUTAN, I swear tak tipu (Eventhough ada je bandar) hahahaha. Okay I don't want to talk much sebab all I want to share here is, blog ni memang kosong and this would be first post ever since I've deleted all the previous posts that I share few years back. Takpelah, biarlah ini menjadi titik permulaan yang baru untuk aku bercerita. Meski tiada yang lewat, menyinggah. Sekian, more post to come! Bye

No comments:

Post a Comment